Vredestein lanceert online campagne #Rocktheroad

Vredestein lanceert online campagne #Rocktheroad

Vredestein campagneVredestein lanceert op donderdag 8 oktober voor haar online campagne Rocktheroad de nieuwe muziektrack ‘United We Are – Vredestein remix’, gecreëerd door ‘s werelds nummer één dj Hardwell en de Spaanse coureur Carmen Jorda.
Online campagne
#Rocktheroad is de grootste online campagne van Vredestein. Hiermee richt het bandenmerk zich op een doelgroep met een leeftijd tussen 25 en 45 jaar. “De campagne is opgezet om nadruk te leggen op het premium aanbod en de prestaties van de Vredestein-banden”, aldus Marco Paracciani, CMO van moederbedrijf Apollo Tyres. “Wij geloven dat we met deze campagne en een sterke aanwezigheid op social media een link kunnen leggen met de nieuwe doelgroep.”
#Rocktheroad is een samenwerking van Vredestein met dj Hardwell en de Spaanse coureur Carmen Jorda. Samen combineren zij de dynamische rijbeleving van Vredestein met de levendige beats van dj Hardwell.
Eigen versie
In november lanceert Vredestein via www.rocktheroad.com een tool waarmee fans een eigen versie kunnen remixen van de track van Hardwell. De inzendingen worden door het team van de beroemde dj beoordeeld. De beste drie versies worden beloond met een prijs en gedeeld op de online kanalen van Vredestein.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.