Apollo Vredestein lanceert dealer support programma

Apollo Vredestein lanceert dealer support programma

Apollo Vredestein heeft in heel Europa een dealer support programma voor haar dealers geïntroduceerd. Hiermee richt de bandenproducent zich op een grotere zichtbaarheid van haar merk(en).

800 deelnemers
Als onderdeel van dit initiatief werden België, Hongarije, Italië en Nederland vier nieuwe shops geopend. De komende maanden staat de opening van vergelijkbare shops in Oostenrijk, Duitsland, Spanje en Zwitserland op het programma. Het uiteindelijke streven is om in 2020 in heel Europa een aantal van 800 programmadeelnemers te hebben bereikt.

Business consultancy
Naast grotere merkzichtbaarheid profiteren dealers dankzij dit programma van unieke tools voor het verhogen van de omzet en winstgevendheid. Het programma is gericht op individuele ondernemers, de shopeigenaren, en streeft naar een dynamische samenwerking. Het programma stoelt op drie principes: business consultancy, groei en een uniek design. Business consultancy richt zich op het ontsluiten van het volledige zakelijke potentieel op een specifiek gebied en de salesorganisatie van de retailer. Groei is gebaseerd op nieuwe tools die het verkoopvolume moeten vergroten door bijvoorbeeld producten van Apollo Vredestein Premium Styling Partners aan te bieden. Tot slot biedt een uniek design een hoogwaardige shopervaring voor klanten.

“Deze benadering is gebaseerd op de wens om af te stappen van het gebruikelijke franchisemodel en echte zakenpartners te worden van de dealers die deelnemen aan het programma”, verklaart Mathias Heimann, President Apollo Vredestein B.V.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.