Vredestein nu officieel een ‘Cool Brand’

Vredestein nu officieel een ‘Cool Brand’

Vredestein is opgenomen in de nieuwe editie van het boek ‘Cool Brands, the Guru Book’. Dit Engelstalige boek beschrijft de unieke cases van voornamelijk internationale merken, die een cool verhaal achter hun merk te vertellen hebben. Met name het feit dat Vredestein samenwerkt met topontwerper Giugiaro en zo van haar low interest product, een lifestyle artikel maakt, was voor de initiatiefnemer Cool Unlimited een reden om Vredestein op te nemen. Het boek ‘Cool Brands, the Guru Book’ is verkrijgbaar via www.coolbrands.org of via de boekhandel en wordt internationaal verspreid onder CEO’s, CMO’s, marketingprofessionals en reclamebureaus. Ook wordt het boek op hogescholen en  Universiteiten gebruikt als studieboek. ‘Cool Brands, the Guru Book’ werd gelanceerd tijdens zogenaamde “CoolStoryTelling ontbijtsessies”, in aanwezigheid van afgevaardigden van merken als Canon, Blueblood, UPC, Bacardi, Centraal Beheer, Nestlé, Heinz, Apple, Adidas, Walt Disney en Vredestein.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.