Vredestein ludiek op mega-billboards

Vredestein ludiek op mega-billboards

Vredestein benutte vanochtend tijdens de ochtendspits op een ludieke manier de actualiteit. De bandenfabrikant schreef vandaag met behulp van een hoogwerker op enkele mega-billboards langs de snelwegen ‘Tijd voor Vredestein winterbanden!’ Omdat Vredestein ‘het moment’ optimaal wilde benutten (sneeuw in Nederland), werden de letters in de sneeuw die tegen het billboard plakte geschreven/geveegd met een bezem. Vredestein adviseert vanwege veiligheidsoverwegingen over te gaan op winterbanden wanneer de temperatuur onder de zeven graden Celsius zakt. Met deze guerrilla-actie probeert Vredestein de Nederlandse automobilisten bewust te maken van het feit dat met winterbanden de kans op ongelukken door onverwachte gladheid sterk wordt gereduceerd. Bandi Vaczi, Manager Marketing Communicatie: “Vanwege het lage interesseniveau voor banden, is het voor ons een uitdaging consumenten erop te wijzen. Dat is de reden dat wij het op een onorthodoxe wijze proberen. Wij hopen dat onze inventieve aanpak bijdraagt aan het winterbandenbewustzijn.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.