Tyres in Stock in beeld bij FC Utrecht

Tyres in Stock in beeld bij FC Utrecht

Sinds de start van het Eredivisie voetbalseizoen adverteert Tyres in Stock op de LED-borden en de interviewwand bij FC Utrecht.
B2B bandenportal
Afgelopen zondag, tijdens de competitiewedstrijd tegen Willem II, kwam de online B2B-bandenportal voor het eerst in beeld. Tyres in Stock is niet het eerste bandenbedrijf dat zich aan voetbal verbindt. “Voetbal en automotive gaan goed samen”, aldus sales manager Danny Slingerland van Tyres in Stock. “Voor ons was de landelijke exposure een belangrijke reden om te adverteren.“
30 miljoen banden
Op de LED-borden communiceert Tyres in Stock het uitgebreide aanbod van 30 miljoen banden. De uitingen op de LED- borden zijn flexibel aan te passen. Zo kan Tyres in Stock gedurende het voetbalseizoen verschillende thema’s onder de aandacht brengen, waaronder de miljoenenvoorraad aan winterbanden.
Tyres in Stock is in 2010 opgericht en is actief in 10 verschillende landen en hoopt dit jaar nog met zo’n 2 tot 3 landen uit te breiden.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.