Serenco vernieuwt huisstijl en website

Serenco vernieuwt huisstijl en website

SerencoSerenco, leverancier van gereedschap en klein werkplaatsequipment voor o.a. de autobranche, heeft een nieuwe website en huisstijl gelanceerd.
Productzoeker
Hiermee komt Serenco tegemoet aan de wensen van de gebruikers. Zo heeft de nieuwe website een geavanceerde productzoeker die de bezoeker naar het gewenste product begeleid. De website is hiervoor verdeeld in categorieën.
Op de website staan producten van de merken Bootgun, Boxo, GoJak, Metrinch, Power Probe, Power-Start, Powerhand, RakJak en Tyre Seals. De merken en producten van Serenco worden ondersteund in de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.
Nieuwe huisstijl en logo
“De oude website was achterhaald en voldeed niet meer aan deze tijd”, aldus Serenco-directeur Rob Serruijs. “Tevens is de introductie van de nieuwe website het moment om onze nieuwe huisstijl en logo te introduceren.”
 

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.