KwikFit Meppel ‘Beste KwikFit-vestiging van 2015’

KwikFit Meppel ‘Beste KwikFit-vestiging van 2015’

De KwikFit vestiging aan de Leonard Springerlaan in Meppel is uitgeroepen tot beste KwikFit-vestiging van 2015. Dat hebben de klanten van de landelijke autoserviceketen bepaald in een klanttevredenheidsonderzoek.

Klantbeoordeling 8,8
Ruim 77.000 klanten van de 180 KwikFit-vestigingen deden mee aan het onderzoek. De vestiging in Meppel sluit 2015 af met een gemiddelde klantbeoordeling van 8,8, twee-tiende punt hoger dan vorig jaar. Op de tweede plek staat de vestiging in Nijmegen met ook een 8,8 als gemiddeld klantcijfer en op de derde plek de vestiging in Hilversum met gemiddeld een 8,7. Alle vestigingen in de top 10 scoren gemiddeld een 8,6 of hoger.

Landelijk gemiddelde hoger
Het landelijke gemiddelde klantcijfer voor alle KwikFit-vestigingen stijgt volgens KwikFit elk jaar consequent met een tiende punt van een 8 in 2012 naar een 8,3 in 2015: “Hieruit blijkt dat de investeringen van KwikFit in kwaliteit succesvol zijn.”

KwikFit werkt samen met TÜV Nederland voor het waarborgen van de kwaliteitseisen van de APK-keuring en onderhoudsbeurten. KwikFit is tevens gecertificeerd door stichting Duurzaam Repareren als duurzaam autoservicebedrijf.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.