Kwik-Fit introduceert als eerste een ‘niet koel, geld terug’ garantie op airco onderhoud. Het bedrijf garandeert automobilisten dat na het uitvoeren van een airco servicebeurt het merkbaar koeler wordt in de auto. Is er geen merkbaar verschil, dan wordt er niets in rekening gebracht. Arjan van der Meer, Marketing Director Kwik-Fit: “We zijn continu op zoek naar nieuwe wegen om ons te onderscheiden. Veel airco’s kunnen de temperatuur maar moeilijk onder controle krijgen. En omdat de airco elk jaar minder presteert kun je daar aan gewend raken. Tot dat je in een auto stap waar de airco wel voor de volle100% werkt. Om alle twijfel weg te nemen of het daadwerkelijk koeler wordt na het uitvoeren van een Airco Servicebeurt hebben we deze nieuwe ‘niet koel, geld terug’ garantie bedacht. Op deze manier willen we bewijzen we dat de combinatie van goed én voordelig airco-onderhoud prima samen gaat”. Kwik-Fit biedt in al haar 200 vestigingen aircoservice aan.

Kwik-Fit geeft garantie op airco onderhoud
- Post Author:court-jan
- Bericht gepubliceerd op:25-06-2010
- Post Category:Nieuws
- Post Comments:0 Reacties
Deel dit bericht Deel deze inhoud
Dit vind je vast ook interessant
Dit bericht heeft 0 reacties
Geef een reactie Reactie annuleren
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.
Hartstikke mooi dat Kwik-Fit deze garantie geeft”niet koel, geld terug”.
Maar ze zijn hiermee echt niet de eerste die dit doen.
Wij hebben dit concept al 3 jaar binnen ons bedrijf. En is voortgekomen uit een lezing die destijds bij Brezan in Ede is gedaan over airco’s.
Het zogenaamde Pinguin Airco Concept.