Hankook ontvangt prijs voor campagne #drivelikeawoman

Hankook ontvangt prijs voor campagne #drivelikeawoman

Hankook Tire heeft een bronzen prijs ontvangen in de internationale Epica Awards voor haar campagne #Drivelikeawoman.
Veiligheid
De campagne was ontwikkeld samen met de Zweedse organisatie voor veiligheid NTF. Reden voor de campagne was dat de statistieken lieten zien dat mannen, en vooral in de leeftijdcategorie 18-25 jaar, meer kans hebben op een ongeluk op de Zweedse wegen. Daaruit bleek dat mannelijke autorijders minder veilig rijden dan vrouwelijke en ook meer risico’s nemen.
Epica Awards
De Epica Awards onderstrepen Hankook’s streven naar meer veiligheid op de weg: “Als we ten minste één ongeluk hebben voorkomen door jongeren te beinvloeden om veiliger te rijden, is dit een beloning die de moeite waard is”, aldus Christine Silfversparre van Hankook Tire.
klik hier voor het filmpje.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.