Hämmerling lanceert Athos Servicenet voor banden

Hämmerling lanceert Athos Servicenet voor banden

Hämmerling, één van de grootste Europese bandengroothandelaren met de eigen merken Athos, Talas en Samm, stelt op de IAA in Hannover zijn nieuwste “Athos-Servicenet” voor.
Banden vervanging
Het concept biedt in 24 Europese landen 24 uurs service voor huurvrachtwagens, vervoerbedrijven en fabrikanten van vrachtwagens. Het is de bedoeling klanten te winnen door een service uit één hand, maar vooral via de prijs. De afwikkeling van de bandenvervanging en pechhulp gebeurt indien mogelijk via geregistreerde Europese Athos handelaren. Als die niet in de buurt zijn of niet ter beschikking staan, geschiedt de afwikkeling door een externe service-organisatie.
Servicekaart
Om gebruik te kunnen maken van het Athos Servicenet kunnen bedrijven zich registreren via de website. Zij ontvangen dan een servicekaart met de service-hotline. Als geen Athos partner beschikbaar is gaat de opdracht door aan een service-organisatie die in geheel Europa actief is. Er wordt dan een SMS aan de bestuurder gestuurd. Na hulpverlening rekent het servicebedrijf zijn diensten plus banden en onderdelen bij de centrale af. Deze stuurt de rekening plus servicebedrag dan aan de handelaar, die oorspronkelijk in het netwerk is geregistreerd.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.