Goodyear Platinum partner Bayern München

Goodyear Platinum partner Bayern München

Goodyear en FC Bayern München gaan met ingang van 1 januari 2016 een platinum sponsoring partnerschap aan.

Advertentierechten
Tot de onderdelen van de meerjarige overeenkomst behoren reclameborden langs het veld bij alle thuiswedstrijden en een reeks andere advertentierechten. Goodyear is het partnerschap aangegaan met het oog op de wereldwijde markt. Volgens Darren Wells, President van de business unit van Goodyear, hebben beide partijen een sterke, internationale uitstraling: “De wedstrijden worden wereldwijd op TV uitgezonden en het team heeft ruim 400 miljoen fans op alle continenten. Beide merken hebben zeer positieve reputaties die grenzen overschrijden, en hebben hetzelfde langdurige en succesvolle erfgoed, een passie voor winnen en een drang naar innovatie.”

Merkstrategie
Met het partnerschap wil Goodyear haar profiel verder versterken als vooraanstaand bandenmerk. De sponsorovereenkomst zal een belangrijke rol spelen in Goodyear’s merkstrategie met geïntegreerde marketing- en verkoopcommunicaties.

Voetbalsterren als Arjan Robben, Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller en Manuel Neuer kunnen de uitstekende kwaliteit van de Goodyear-producten zelf ervaren. Privéauto’s van verscheidene spelers, en de spelersbus, zijn al uitgerust met Goodyear-banden.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.