Delticom naar 40.000 montagepunten

Delticom naar 40.000 montagepunten

DelticvomDelticom heeft de mijlpaal van meer dan 40.000 montagepunten in Europa bereikt. Dit laat de online bandenhandel weten.
Netwerk
Volgens Delticom profiteren de bandenkopers van het alsmaar uitbreidende netwerk. In de 144 online shops van Delticom heeft de koper de keuze waar hij de banden laat leveren. Meer dan 90% van de klanten waarderen de montagepunten positief.
Miljoenen grens
In 2013 heeft Europa’s online retailer de grens van een miljoen nieuwe klanten gepasseerd. Volgens Delticom laat dit zien dat de online verkopen van banden steeds populairder worden. In thuisland Duitsland is het aandeel van banden dat online is verkocht toegenomen tot meer dan 10 procent. Tot het jaar 2020 wordt een verdere groei verwacht van 15 tot 22 procent.
Naast banden wil Delticom ook groeien met de online verkoop van auto-onderdelen. In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zet de retailer vooralsnog in op de groei van remmen, lampen, schokbrekers, ruitenwissers en motorolie. Op dit moment maken deze onderdelen nog 10 procent uit van de omzet van Delticom. Op termijn wil men naar een aandeel van 50 procent.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.