Vredestein is een campagne gestart waarbij de gladde wegen worden gebruikt om het belang van winterbanden nog eens te benadrukken. Hierbij benut men het besluit van Minister Camiel Eurlings van Verkeer en Waterstaat om niet meer strooizout aan lokale overheden ter beschikking te stellen. Gedurende de komende dagen zal ‘crossmediaal’ de boodschap “Strooizout is op! Vredestein winterbanden niet!” worden gecommuniceerd. Volgens Manager Marketing Communicatie Bandi Vaczi is er nog veel te weinig aandacht voor het belang en positieve eigenschappen van winterbanden. “Daarom is net voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij de actualiteit gebruiken om het belang nogmaals onder de aandacht te brengen. Op Vredestein.nl kunnen consumenten heel gemakkelijk de dichtstbijzijnde bandenspecialist vinden om zo snel mogelijk hun banden te laten wisselen.

Vredestein start campagne Strooizout is op!
- Post Author:court-jan
- Bericht gepubliceerd op:08-02-2010
- Post Category:Nieuws
- Post Comments:0 Reacties