Vredestein boekt succes met Facebook strategie

Vredestein boekt succes met Facebook strategie

Vredestein FacebookVredestein heeft met haar nieuwe Facebook strategie in 4 weken tijd meer dan 10.000 fans bereikt. Dit laat de bandenproducent weten.
Nieuwe strategie
Met de nieuwe strategie zegt Vredestein een grote stap tye hebben gezet in het bereiken van haar fans en gebruikers. “Alle kracht van lokale Vredestein pagina’s is kort geleden gebundeld in één Facebook global account. Dit positioneert de designbanden van Vredestein op internationaal niveau nog sterker.”
Facebook
Deze strategie heeft direct zijn uitwerking gehad: meer dan 10.000 fans in 4 weken. Via Facebook blijven zij op de hoogte van het laatste bandennieuws, inside information en impressies van de mooiste en grootste automotive evenementen ter wereld. Of het nu om klassiekers, veiligheid, hoge prestaties of design gaat, voor iedere gebruiker staat Vredestein klaar, van Sprint Classic tot Ultrac Vorti R-banden.
Volgens Vredestein zijn er in de nabije toekomst bijzondere acties, games en unieke beelden op dit kanaal te verwachten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.