VHD lanceert VoertuigHelpdesk

VHD lanceert VoertuigHelpdesk

VHDVHD lanceert de VoertuigHelpDesk, naar eigen zeggen een nieuwe stap naar de alarmcentrale van de toekomst. Doel is om de kennis, kunde en ervaring op het juiste moment beschikbaar te hebben en zo een hogere klanttevredenheid en lagere kosten.
Telefonisch
De VoertuigHelpDesk medewerkers zijn speciaal getraind om telefonisch hulpverlening te bieden om berijders op weg te helpen: “Zij beschikken over een autotechnische achtergrond, die aanvullende training hebben gehad vanuit de VHD Academy.”
Autohulpdienst
Als telefonische instructie niet voldoende gaat een autohulpdienst de storing ter plekke verhelpen. Deze wordt vooraf voorzien met de beschikbare informatie over de betreffende auto. “Door vervolgens bij elke stranding vast te leggen wat de feitelijke diagnose is geweest en de technische oplossing die geleid heeft tot het verhelpen, zorgen we ervoor dat bij een soort gelijke stranding direct de juiste diagnose en oplossing gevonden wordt”, aldus VHD. “Vervolgens kan er worden beoordeeld of het noodzakelijk is contact op te nemen met de berijder met het bericht dat werkplaatsbezoek gewenst is, en indien gewenst gevolgd door het organiseren van die afspraak.”
Is er een stranding in het buitenland die niet direct is te verhelpen en moet een reparatie in een garage worden uitgevoerd, dan beschikt de VoertuigHelpDesk over de standaard reparatietijden en daarbij behorende kosten: “Hiermee kunnen wij de reiziger ter plaatse ondersteunen om te voorkomen dat er onnodige, of onnodig kostbare, reparaties worden verricht.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.