Van den Ban anticipeert op grotere vraag winterbanden

Van den Ban anticipeert op grotere vraag winterbanden

Voor het komende winterseizoen heeft Van den Ban Autobanden (VDB) haar assortiment winterbanden behoorlijk uitgebreid ten opzichte van voorgaande jaren.  Volgens Commercieel Manager Cyril Versteeg heeft VDB hiermee voor dit seizoen geanticipeerd op een grotere vraag uit de markt naar winterbanden: “Mede door de strenge winter vorig jaar is de consument zich veel bewuster geworden van de noodzaak en voordelen van winterbanden.  Wij merken dat dit niet alleen voor Nederland geldt maar voor een heel groot deel van Europa waarbij ook steeds meer landen een winterbandenplicht invoeren. Door de schaarste die vorig jaar ontstond bestaat er bij onze partners al enige weken een veel grotere vraag naar winterbanden. Ook zij bereiden zich dus goed voor op het komende seizoen.”
De voorraad bestaat nu uit winter- en 4-seizoensbanden in het A- en B- en het budget-segment, exclusieve en eigen merken, ook met minder reguliere maten en types, zo laat men weten. Versteeg: “Wij willen onze profilering als ‘your total tyre supplier’ waar maken en een zeer breed en diep assortiment in onze magazijnen hebben liggen, zodat onze klanten met one-stop-shopping hun voorraden op peil kunnen brengen en houden. Ook is onze doelstelling om met deze voorraad in het seizoen zo lang mogelijk aan de vraag te kunnen voldoen.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.