Michelin en Jihua in nieuwe generatie schoenzolen

Michelin en Jihua in nieuwe generatie schoenzolen

Jihua en Michelin zijn een nieuw partnerschap aangegaan in de ontwikkeling van nieuwe schoenzolen. Doel is om wereldleider te worden met 5 tot 10% marktaandeel, wat staat voor 500 miljoen paren zolen.
Nieuwe generatie
Jihua is een Chinees textielmerk. Doel van de samenwerking is om te komen verdere technische innovaties. Producent JV International en Michelin Lifestyle gaan hun technische expertise en kennis samenvoegen om te komen tot een nieuwe generatie schoenzolen en voetaccessoires. Michelin zorgt voor de kennis op het gebied van rubber en nieuwe materialen en JV International gaat de projecten coordineren en de productie managen.
Sportschoenen
Het eerste project behelst zolen voor werkschoenen en voor sportschoenen. Michelin heeft al eerder samengewerkt voor de productie van schoenzolen, met Babolat voor tennis en badminton schoenen, met Kempa voor handban schoenen en met Le Chameau voor boots.
 

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.