KwikFit Autoglas lanceert vernieuwde online Booking Service

KwikFit Autoglas lanceert vernieuwde online Booking Service

KwikFit Autoglas lanceert een vernieuwde online Booking Service die het voor verzekerde consumenten en zakelijke rijders eenvoudiger maakt een afspraak voor ruitherstel te plannen.

Eigen website verzekeraars
Daarnaast is de Autoglas Booking Service nu aan te sluiten op hun eigen website van verzekeraars en leasemaatschappijen zodat klanten met ruitschade direct een afspraak kunnen plannen. KwikFit biedt daarbij ook de mogelijkheid om dit via een dedicated landingspage te doen, zodat de klant dit als een extra service van de verzekeraar of leasemaatschappij ervaart.

Ruit identificeren
Om een afspraak voor een ruitvervanging zo makkelijk mogelijk te maken heeft KwikFit zich ten doel gesteld om de klantreis zo logisch en eenvoudig mogelijk te maken. Zo kan de Booking Service op basis van het kenteken de juiste ruit identificeren. “Dat scheelt een hoop gedoe”, zo stelt men: “KwikFit heeft veel ervaring op dit gebied en is al jaren door de WUA op diverse onderdelen onderscheiden als beste online webshop in de automotive.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.