Duitse campagne Euromaster mikt op eerlijkheid

Duitse campagne Euromaster mikt op eerlijkheid

Reclamecampagne Euromaster
Reclamecampagne Euromaster

Eerlijkheid, dat is het sleutelwoord in de Duitse reclamecampagne waarmee Euromaster zich wil onderscheiden.
Kritiek
Het Duitse vakblad Automobilwoche meldt dat Euromaster een jaar lang analyseerde wat Duitse automobilisten wensen van hun garagebedrijf en wat de belangrijkste punten van kritiek zijn. Dat bleek vooral het gebrek aan transparantie in de rekening en geleverde diensten. Volgens Euromaster hebben veel autorijders het gevoel dat hun garage niet eerlijk is en onderdelen vervangt die nog functioneerden.
Eerlijk werken
Euromaster benadrukt eerlijk te werken: “Alles wat nodig is wordt vooraf besproken en conform afspraak uitgevoerd.” Euromaster zegt de negatieve perceptie bij de klant te pareren met een reeks maatregelen. Intern zijn allerlei processen op een andere manier ingericht, om een sterkere focus op de klant te krijgen. De ondersteunende reclamecampagne heeft als slogan ‘eerlijk rijdt het langst’.
In Nederland hanteert Euromaster de slogan ‘Banden verdienen de expert’.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.