Bridgestone vernieuwt MVO-beleid

Bridgestone vernieuwt MVO-beleid

Bridgestone vernieuwt haar MVO-beleid met als motto “Our Way to Serve”.

Filosofie
Het MVO-beleid is gebaseerd op de drie pijlers mobiliteit, mens en milieu. Het vernieuwde beleid vervangt Bridgestone’s eerdere MVO beleid met de 22 MVO Focuspunten. “Our Way to Serve” weerspiegelt de filosofie “om de samenleving te dienen door een superieure kwaliteit en de erkenning dat de beste bedrijven niet alleen voor hun stakeholders zorgen, maar ook bijdragen aan een betere wereld.”

Mobiliteit
Via innovatieve technologie zet Bridgestone zich in voor een eenvoudigere, veiligere en soepelere mobiliteit voor haar klanten. Het bedrijf zegt nu ook te werken aan veiligere en gezondere gemeenschappen en het verbeteren van de toegang tot onderwijs. Daarnaast zegt het bedrijf zich te blijven inzetten voor maatschappij en milieu.

In de loop van 2017 zullen de medewerkers van Bridgestone de milieudoelstellingen verfijnen en meetbare Key Performance Indicators (KPI’s) voor de gebieden Mobiliteit en Mensen vastleggen. Ook werkt Bridgestone aan het versterken van haar managementfundamenten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.