Bridgestone keert terug naar de essentie

Bridgestone keert terug naar de essentie

Bridgestone Corporation onthulde een nieuw Bridgestone symboliek en een gloednieuwe slagzin. Bovendien werd ter gelegenheid van de 80e verjaardag van de oprichting van de Bridgestone Group de bedrijfsfilosofie geherdefinieerd tot “Bridgestone – de essentie”. Deze vernieuwing van de symboliek en de slagzin van Bridgestone past in de totaalstrategie die erop gericht is het merk Bridgestone wereldwijd nog sterker te maken. Deze slagzin is gebaseerd op de bedrijfsfilosofie van Bridgestone, gebaseerd op de uitspraak van de oprichter: “Serving Society with Superior Quality.” Ook verfijnde het bedrijf de Bridgestone symboliek, die bestaat uit het Bridgestone logo, Bridgestone merkteken en B merkteken. Hiermee zegt men veranderingen in de huidige samenleving te weerspiegelen.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.