Bridgestone en BMW organiseren Facebook-actie

Bridgestone heeft samen met BMW op Facebook een zogenaamde “Splasher” actie georganiseerd. Dit is een ontwerpwedstrijd voor de BMW 1-serie. Tijdens deze actie konden Facebook gebruikers online een auto uit de BMW-serie met verf ‘bespatten’ en zo tot een carrosserie ontwerp te komen. Op 20 november mochten in het BMW Driver Training Centre bij de luchthaven van München vijf winnaars hun ontwerp met stickers aanbrengen op een echte BMW. Ook kregen de winnaars een BMW Driving Training van één dag en een Run Flat bandenworkshop. Deze workshop vond plaats in de BMW 1-serie op Bridgestone Potenza RE050A Run Flat banden. De deelnemers testten auto’s waarvan de bandenspanning was weggevallen (links voor en rechts achter) en auto’s waarvan alle banden de juiste bandenspanning hadden. Ze konden zo zelf ervaren hoe ze met een lekke band toch de controle over de auto kunnen houden. In alle banden waren speciaal voor deze gelegenheid met laser de namen van de winnaars gegraveerd.
Bridgestone is de exclusieve bandenleverancier voor BMW Driver Training, een onderdeel van BMW M GmbH.
.

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.