Apollo opent eerste eigen verkooppunt in Dubai

Apollo opent eerste eigen verkooppunt in Dubai

Vredestein-eigenaar Apollo Tyres heeft haar eerste eigen bandenverkooppunt geopend in Dubai. Deze zogeheten Apollo Super Zone is ontworpen als experience-center om de klant kennis te laten maken met het merk Apollo en haar producten.
“De introductie van de Apollo Super Zone in Dubai benadrukt het belang van Dubai als een commercieel middelpunt voor onze Midden Oosten activiteiten“, aldus Satish Sharma, verantwoordelijk voor de commerciele activiteiten. “De introductie van het Super Zone concept is een nieuwe stap voor een groei in het Midden-Oosten.” De opening maakt deel uit van de expansiestrategie. Nu al exporteert Apollo rond 30 procent van haar omzet naar het Midden-Oosten. ”In dit gebied beschikt de bandenfabrikant inmiddels over distributeurs en businesspartners verdeeld over 14 landen en sinds een jaar een hoofdkantoor in Dubai.”
Ook is de Apollo Super Zone onderdeel van het nieuwe verkoopconcept van Apollo. Dit is het grootste verkooppunt dat Apollo moet helpen bij de communicatie met haar klanten en bij het beter leren kennen van de markt. Daarnaast zijn er de kleinere Apollo Zones en de nog kleinere Apollo Points. Deze laatste zijn geinspireerd op de shop-in-shop formule. Op dit moment heeft Apollo twee Super Zones, 25 Apollo Zones en 44 Apollo Points in India.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.