Zin en onzin bij aansluiting bij een formule

Zin en onzin bij aansluiting bij een formule

Automotive Insiders organiseert op 1 maart 2011 in samenwerking met Dijkstra Voermans een bijeenkomst over de voor- en nadelen van de verschillende (distributie)modellen. Aan bod komt de  enorme varieteit aan samenwerkingsverbanden binnen de auto(schade)branche, waaronder soft en hard franchise, agenturen, coöperaties, merkgebonden en onafhankelijke samenwerkingsverbanden, de keuze is enorm. “Dat maakt het er voor de ondernemers niet makkelijker op de juiste keuze te maken”, aldus Automotive Insiders. “Ongeacht of het om de verkoop van auto’s gaat of om onderhoud en reparatie, onderdelen, plaatwerk, glas en bijvoorbeeld accessoires.” Tijdens de inleiding gaat advocate Esther Brons-Stikkelbroeck in op de voor- en nadelen van de verschillende modellen. de meest succesvolle distributiemodellen, de verwachtingen voor de komende jaren en waar de bedrijven op moeten letten bij de keuze voor een model. Na een korte algemene inleiding zullen telkens twee vertegenwoordigers van de verschillende modellen met elkaar het debat aangaan. De bijeenkomst vindt plaats op 1 maart 2011 vanaf 15.30 uur in Restaurant Zuiver in Utrecht.

Dit bericht heeft 0 reacties

  1. Ik hoop dat jullie in je beschouwingen de positie van de merkspecialist in deze niet vergeten want die begint een ook een plaats in te nemen als het gaat om concepten Een niet leveranciersgedreven maar door de leden zelf opgericht en gerunt initiatief (VETOS/Toyota, PCA/Citroen en Peugeot, VSR/Renault, MBSG/ Mercedes Benz) geeft de garagehouder de keus zijn eigen beslissingen te nemen als ondernemer en in de eerste plaats te kiezen voor rendement van zijn bedrijf waarbij verplichtingen, afspraken of gebondenheid niet altijd een positieve bijdrage leveren aan dat rendement.
    Alvast bedankt voor de volledigheid, succes en een interessante bijeenkomst gewenst. Ik verneem nadien graag de uitkomsten en conclusies

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.