Vredestein beachtakeover voor zomerbandencheck

Vredestein beachtakeover voor zomerbandencheck

Vredestein heeft zaterdag 3 juli een zogenaamde “beach takeover” gepleegd op recreatieplas het Rutbeek in Enschede. Er is gekozen voor juist deze zaterdag omdat de komende weken weer vele mensen met hun auto op vakantie gaan en vanwege het prachtige zomerweer. Binnen enkele uren was de naam Vredestein overal aanwezig op de stranden en parkeerplaatsen van de recreatieplas. Met een informatieflyer werden mensen opgeroepen om vooral goed voorbereid op vakantie te gaan en zaken als profieldiepte en bandenspanning goed te controleren voor vertrek. Zij kregen van een team zomerse Vredestein promotiedames een zonnescherm om de auto koel te houden, een vlieger, mega strandbal of verfrissingspray. De informatieflyer is tot en met 17 juli geldig als waardebon voor een non-alcoholische versnapering bij CityLounge Fred & Douwe in de Enschedese binnenstad.
Veel merken maken tegenwoordig op internet gebruik van zogenaamde website takeovers, waarbij een gehele website ineens in het teken staat van één merk. De gebruiker komt daardoor zeer intensief in contact met deze merknaam en de uiting. Vredestein past deze methode offline toe in de vorm van deze beach-takeover. Consumenten krijgen een aardigheidje aangeboden in combinatie met nuttige informatie, in plaats van het vaak als vervelend of vervuilend ervaren flyering of monstering.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.