Profile Tyrecenter start eerste TV-commercial

Profile Tyrecenter start eerste TV-commercial

Profile Tyrecenter is begonnen met haar eerste TV-commercial op de drie SBS-zenders (SBS6, Net5 en Veronica). Algemeen directeur Profile Tyrecenter Luc van Bussel: “Ons bedrijf groeit nog steeds sterk. Banden vragen meer-en-meer om een bandenspecialist. De verschuiving in de onderhoudsmarkt van dealer naar specialist speelt daarin een belangrijke rol. Vorig jaar heeft dat geresulteerd in een aangescherpt marketingoffensief met onder andere een nieuwe huisstijl met de Profile-P als herkenbaar beeldmerk. Die P symboliseert onze positie als hyperspecialist in banden en velgen en die boodschap willen wij zo breed mogelijk uitdragen. Televisie is daar een ideaal medium voor. Wij zijn de béndenmén voor zomer- en winterbénden!” Van Bussel vervolgt: “Er ligt nog een enorme markt open voor Profile Tyrecenter in Nederland. Met onze TV-spot kunnen we die markt bereiken en blijven groeien”.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.