Profile Tyrecenter Den Haag 1e oplaadpunt Alwaysbemobile

Profile Tyrecenter Den Haag 1e oplaadpunt Alwaysbemobile

Onder de naam PurElectric start The Alwaysbemobile Company haar nieuwe EV Strategie. De EV Strategie is erop gericht de ervaringen van het Elektrische Rijden breed te delen, elektrische auto’s te onderhouden en een landelijk netwerk van oplaadpunten uit te rollen. Het eerste EV Oplaadstation, de Profile PowerPoint, werd onlangs geopend bij Profile Tyrecenter in Den Haag. Op het hoofdkantoor van The Alwaysbemobile Company kunnen Elektrische Rijders intussen ook hun voertuig opladen. Op de Tesla Roadsters staat de kernboodschap: Pure Power | Zero Fuel | Pure Electric | Zero CO2.
In de komende 24 maanden zullen vele bekende Nederlanders het Elektrische Rijden met de Tesla ervaren. Zij delen hun ervaringen via Twitter. Ed Nijpels, voormalig Minister Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer, start de campagne. De ambitie van The Alwaysbemobile Company is het uitrollen van een landelijk netwerk van EV Oplaadstations. “Voor onze particuliere en zakelijke klanten willen we een landelijk netwerk aanbieden van EV Oplaadstations. De vraag groeit en de techniek is voorhanden. Voor ons een reden om nu te starten”, aldus Luc van Bussel. The Alwaysbemobile Company is ervan overtuigd dat nu het juiste moment is om te starten met een actieve strategie rondom Het Elektrische Rijden. “De auto’s zijn er, de klanten zijn er, de eerste ervaringen zijn er en de overheid ondersteunt Elektrisch Rijden. Wat ons betreft is dit het moment. We gaan niet langer toezien, maar we gaan er zeer actief mee aan de slag”, aldus Luc van Bussel.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.