Profile herpositioneert met P-logo

Profile herpositioneert met P-logo

Profile Tyrecenter gaat haar traditionele logo in heel Nederland vervangen door het symbool ‘P’. Dit symbool zal overal terugkeren met als doel om op termijn eenzelfde herkenbare en aanzuigende werking te krijgen als de ‘M’ van MacDonald’s. Gekozen is voor een symbool omdat dat goed past in deze tijd van de multiculturele samenleving, de informatietechnologie en de toenemende vergrijzing. Bovendien is het voor iedereen makkelijk te herkennen. De komende maanden wordt de uitstraling en inrichting van alle 160 vestigingen in Nederland op de nieuwe huisstijl aangepast. “Profile Tyrecenter moet gereed zijn voor de nabije toekomst waarin banden voor iedereen een steeds belangrijkere rol gaan spelen”, zo stelt eigenaar The Alwaysbemobile Company. Deze weken staan er paginagrote advertenties in de dagbladen om het nieuwe beeldmerk in één klap aan heel Nederland bekend te maken. Profile Tyrecenter bestaat in 2009 20 jaar en telt 203 aangesloten autoservicebedrijven in Nederland, België en Roemenië.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.