Hankook en Real Madrid tekenen partnerovereenkomst

Hankook en Real Madrid tekenen partnerovereenkomst

Hyun Shick Cho, CEO van Hankook, en Real Madrid voorzitter C.F. Florentino Pérez hebben officieel een wereldwijde partnerovereenkomst ondertekend.

Merkbekendheid
De samenwerking is ingegaan per juli 2016 en geldt vooralsnog voor 3 seizoenen. Hankook Tire wil wil met het partnerschap de merkbekendheid en wereldwijde aanwezigheid verder vergroten, mede door middel van de wereldwijde populariteit van Real Madrid met de ca. 450 miljoen fans. Ook biedt dit een mogelijkheid om vele consumenten over de hele wereld te bereiken. Met het partnerschap zeggen beide partijen de aandacht te vestigen op de toekomstgerichte investeringen, innovatieve strategieën en consistente resultaten voor de consumenten en de fans.

Prestaties
Hankook en Real Madrid benadrukken met deze samenwerking hun gezamenlijke drijfveer, het neerzetten van eersteklas prestaties in voetbal en als leverancier van premium banden. Het partnerschap zal naast de reclameborden een scala aan internationale marketingactiviteiten omvatten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.