Goodyear start wintercampagne via social media

Goodyear start wintercampagne via social media

Goodyear FeelgoodGoodyear lanceert het platform ‘MyWinterFeelGoodPlace’ om inspirerende winterbestemmingen online te delen. Consumenten kunnen foto’s en video’s van hun favoriete winterplekken over de hele wereld via social media inzenden om een winterprijs van Goodyear te winnen.

MyWinterFeelGoodPlace
De foto’s en video’s kunnen naar het platform worden gezonden door ze te posten op Instagram, Facebook of Twitter met #MyWinterFeelGoodPlace. Het platform zal alle beelden automatisch verzamelen en weergeven op een digitaal geïntegreerde kaart, om zo alle ‘feel good’ plaatsen op de hele wereld weer te geven. Er zijn diverse prijzen te winnen en de hoofdprijs is een door Goodyear volledig verzorgde winterreis naar een zelf gekozen bestemming. De winnaar wordt bepaald op basis van de meeste uitgebrachte stemmen op Instagram, Twitter, Goodyear Dunlop’s website of Facebook tijdens de inzendtermijn.

Sneeuwbol
Goodyear heeft de campagne in Duitsland gestart met een reusachtige sneeuwbol op het stadsplein in Leipzig waar mensen doorheen kunnen lopen om unieke feel-good momenten te delen. Deze campagne is vooral bedoeld om duidelijk te maken dat Goodyear voor je gemoedsrust zorgt, waar je ook gaat en ongeacht de omstandigheden.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.