Goodyear start Feelgood campagne

Goodyear start Feelgood campagne

Goodyear gaat van start met een ‘Feel good‘ campagne. Deze campagne bestaat uit een geïntegreerde website waar inspirerende Instagram/Facebook/Twitter-afbeeldingen met favoriete plekjes van mensen over de hele wereld worden verzameld. Deze foto’s worden automatisch aan een interactieve kaart toegevoegd.
Goodyear slogan
Het platform ‘My Feel Good Place’ is ontwikkeld op basis van de Goodyear-slogan ‘Made to Feel Good’. Hiermee wil Goodyear mensen niet alleen een comfortabele reisbeleving bieden maar ook die nieuwe, inspirerende, vertrouwde of zelfs levensveranderende bestemming. Mensen kunnen foto’s naar het platform sturen door een foto op Instagram, Facebook of Twitter te plaatsen met de hashtag #MyFeelGoodPlace, waarmee ze ook kans maken op verschillende prijzen, zoals een door Goodyear gesponsord vliegticket rond de wereld voor twee personen.
Feelgood locaties
Als start van de campagne ging het Goodyear-team op pad om de beste ‘feelgood-locaties’ voor deze website bijeen te brengen. Ze bezochten het Comomeer en ontdekten een prachtige ‘feelgood’-locatie. Dit Italiaanse stukje paradijs vormt de achtergrond voor de eerste foto’s op het platform ‘My Feel Good Place”.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.