Bridgestone wint Duitse mediaprijs

Bridgestone wint Duitse mediaprijs

Bridgestone heeft de prestigieuze “Deutscher Mediapreis 2014” gewonnen voor haar introductie van de PotenzaAdrenalin RE002 in 2013.
Ultimate Experience
Voor deze introductie organiseerde Bridgestone de “Ultimate Experience”. Hiermee won de bandenproducent in de categorie “Media Idea of the Year: brand experience/event”. De prijs werd op 6 maart namens Bridgestone Europe in Munchen in ontvangst genomen door het internationale mediabureau PHD Germany en OMG Fuse.
60 autobloggers
Met de Adrenalin RE002 richt Bridgestone zich op automobilisten die een band met een sportief karakter willen. Tijdens de introductie konden 60 Europese autobloggers de band testen op een circuit in Spanje.
Het evenement werd enthousiast ontvangen. De bloggers posten 89 rapporten, foto’s, video’s en artikelen op Autowebzines en sociale netwerken, aldus Bridgestone: “Dat leverde meer dan 372.000 bezoekers op en 806.000 bezoeken.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.