Brandmembers presenteert de AutoJaarkaart

Brandmembers presenteert de AutoJaarkaart

Brandmembers lanceert de AutoJaarkaart, een platform waar deelnemende bedrijven op basis van veel data de wensen van de consument kunnen voorspellen voor het organiseren van acties
Data
Brandmembers genereert dankzij de AutoJaarkaart veel data, waarmee deelnemende bedrijven veel gerichter de wensen van de consument kunnen voorspellen. Bedrijven in de automotive sector die willen participeren in het platform, bedenken hun eigen kortingsacties en actievoorwaarden. Brandmembers bundelt alle acties per sector en bouwt daaromheen een platform. Deze bedrijven kunnen toegang tot het AutoJaarkaart-platform in grote aantallen weggeven als loyalty product. Door de promotie met de AutoJaarkaart ligt de focus minder op korting, verkrijgt men bijvoorbeeld een betere positie in het schap van een tankstation, en/of verhoogt men het loyaliteitsgevoel bij de klant.
Activeren
Na het activeren van de AutoJaarkaart begint de data-verzameling. De klant schrijft zich in op het platform met zijn of haar NAW-gegevens, het merk auto, het kenteken, wat hij of zij betaalt voor de autoverzekering, en tal van andere auto gerelateerde zaken. Hierbij geldt wel het voor-wat-hoort-wat principe. De klant is daartoe namelijk alleen bereid als er interessante kortingsacties tegenover staan.
Meedoen met het aanbieden van producten en/of diensten op het platform kost niets.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.