Actievere marktbenadering voor Pirelli in 2013

Actievere marktbenadering voor Pirelli in 2013

Pirelli kiest in 2013 voor een actievere marktbenadering. Dit meldt Bas van den Heuvel, die sinds 1 september 2012 sales manager NL is voor Pirelli Benelux.
Op dit moment is hij met een team van areamanagers actief voor Pirelli in de Nederlandse markt: “We zijn als Pirelli organisatie een periode fysiek afwezig geweest in de Nederlandse markt, maar hebben sinds begin 2013 weer voldoende mankracht om ons merk goed te kunnen vertegenwoordigen.”
Met het nieuwe team wil hij klantenrelaties verbeteren en uitbreiden: “ Met onze buitendienst beginnen de klanten weer vertrouwd te raken maar we hebben onze binnendienst in Brussel ook een enorme boost gegeven. Doel is marktleider te zijn in het UHP segment waarvoor onze aanwezigheid in de Formule 1 uiteraard wordt aangewend. We zijn zeer gelukkig met onze “eigen” Grandprix in Francorchamps waar we onze klanten mee naartoe mogen nemen. Daarnaast staat een fabrieksbezoek bij een F1 team ook op de planning voor 2013.“
Volgens Van den Heuvel kunnen klanten en eindgebruikers in 2013 diverse acties verwachten op het gebied van Formule 1: “Pirelli is een emotiemerk en onze eindgebruikers zijn op zoek naar een speciale ervaring. Onze kalender vergroot de merkbeleving en ons imago al enorm bij klanten en eind-gebruikers. We gaan ook onze nieuwe UHP band, de Pirelli P-Zero Nero GT uitgebreid promoten.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.