Michelin start wedstrijd ‘Deliver Everywhere’

Michelin start wedstrijd ‘Deliver Everywhere’

Michelin start op Instagram, het sociale netwerk om foto’s te delen, de wedstrijd ‘Deliver Everywhere’. Hiermee wil men de lancering van de nieuwe Michelin X Multi D voor bedrijfswagens vanaf 16 ton via #@michelintruck kracht bij zetten.
Transportwereld
De Instagram community heeft 130 miljoen gebruikers wereldwijd in de transportwereld en ruim 600.000 foto’s met de hashtag #truck (en 30.000 met #camion). Hiermee is dit sociale netwerk het meest geschikte platform voor truckers om foto’s te publiceren van de ongebruikelijke en veraf gelegen plaatsen waar ze voor hun werk komen.
Afleverfoto
Tot eind juni 2014 worden maandelijks de winnaars bekend gemaakt van de beste afleverfoto’s met daarop voertuigen, landschappen en mensen. De foto’s moeten in elk geval een vrachtwagen laten zien en de tag #michelinxmulti hebben. Deelnemende transporteurs kunnen mini iPads, Bibendum horloges of lampen en tal van andere prijzen winnen.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.