Tyre Company lanceert White Label shopping

Tyre Company lanceert White Label shopping

MTyre Company lanceert de tweede versie van het partnerprogramma White Label shopping.
Het White Label shopping concept is ontwikkeld naar aanleiding van een landelijk onderzoek van de initiatiefnemers. Hieruit bleek dat de online bandenmarkt in 2012 met 9% groeide en de traditionele bandenmarkt met meer dan 20% daalde, terwijl ook de marges op banden en velgen daalden.
Webshop
De basis van het White Label shopping concept bestaat uit een White Label Webshop die kan worden gebruikt als individuele webshop of kan worden ingebouwd in een bestaande website. Het assortiment telt meer dan 100 banden- en 60 velgenmerken. “Onze klanten hoeven pas te bestellen als de te bestellen producten al verkocht zijn aan de consument”, aldus Tim Razing, marketing bij Tyre Company BV.
Partnerprogramma
De White Label Shop is voor alle klanten van Tyre Company gratis te gebruiken. Bij de volgende update zal ook een online betaalfunctie met o.a. een iDeal omgeving worden ingebouwd. Daarnaast ontwikkelt Tyre Company een speciaal partnerprogramma voor de exclusieve velgenmerken waar Tyre Company het importeurschap van beheert. De Tyre Company klant kan bij deelname aan dit partnerprogramma speciale partnerkortingen krijgen op de betreffende merken.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.