Michelin introduceert website over impact op business

Michelin introduceert website over impact op business

Michelin Benelux lanceert een nieuwe website voor de transportsector die de impact van de Michelin-producten op de business van haar klanten in beeld brengt. Dit meldt de bandenproducent.

Testcentrum
De nieuwe website moet de impact inzichtelijk maken op het gebied van veiligheid, mobiliteit, duurzaamheid en kostenefficiëntie. Daarnaast geeft de website de bezoekers een kijkje achter de schermen van het testcentrum. Zij kunnen hier zien hoe nieuwe producten worden getest, wart deze testen inhouden en welke impact ze hebben op de mobiliteit van de eindgebruikers. “Als we een nieuw product in de markt zetten, moet het waarde toevoegen voor de vervoerders”, aldus Peter Govaert, Operational Marketing Manager Truck Benelux. “Het gaat erom dat die waarde impact heeft op hun bedrijfsactiviteiten.”

LinkedIn
De komende tijd zal Michelin ook via andere kanalen communiceren over de impact van Michelin producten, onder andere via de LinkedIn pagina van Michelin. Daarbij wordt gebruik gemaakt van informatie uit marktstudies, enquêtes onder klanten en vergelijkende testen. Transporteurs kunnen via de website en de sociale media ook hun input geven

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.