Hankook en Profile doneren aan SOS Kinderdorpen België

Hankook en Profile doneren aan SOS Kinderdorpen België

Hankook Tire en haar strategisch partner Profile hebben samen een cheque van 5.426 euro aan SOS Kinderdorpen België overhandigd. Dat meldt Hankook Tire.
Lockdown
De cheque werd overhandigd in SOS Kinderdorpen in Bergen op Zoom. Het geldbedrag van 5.426 euro was het resultaat van een succesvolle donatiecampagne in België. Hankook werkt al sinds 2015 samen met SOS Kinderdorpen.
Gedurende de lockdown periode heeft de organisatie het zwaar gehad met een toename aan kinderen die de steun van de organisatie nodig hadden. Hankook en Profile hebben hier op gereageerd door een donatie campagne te organiseren, ditmaal in België, om de organisatie wat extra steun te bieden gedurende deze moeilijke tijden. Voor elke verkochte Hankook band gedurende de campagne periode via Profile Belux, kreeg de eindgebruiker niet alleen 10-15 euro korting per band, maar werd er ook 2 euro gedoneerd aan SOS Kinderdorpen.
Noodzaak
Volgens Francois Dufour van SOS Kinderdorpen België realiseert Hankook zich de noodzaak van Belgische projecten: “Deze worstelen dagelijks om een warm en liefdevol huis te verstrekken aan kinderen die alleen opgroeien of op het punt staan ouderlijke steun kwijt te raken. Één op de vijfentwintig kinderen in België heeft hier mee te maken. Het feit dan Hankook ons ondanks de financiële crisis wil steunen is geweldig.”
Foto: v.l.n.r. Hielke van der Scheer, sales directeur Hankook Tire Benelux; François Dufour, Corporate Partnership Manager; Paul van den Acker, marketing directeur Profile

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.