Vredestein wint gouden dolfijn in Cannes

Vredestein wint gouden dolfijn in Cannes

Vredestein goud CannesVredestein heeft in Cannes een gouden dolfijn gewonnen in de categorie Marketing Communicatie voor de introductiefilm van de Ultrac Vorti van Vredestein.
Bedrijfsfilm
Aanleiding was de deelname aan de4e Cannes Corporate Media & TV Awards, een wedstrijd voor de beste bedrijfsfilm. De winnaars van de 36 categoriën werden bekend gemaakt op donderdag 17 oktober in Palm Beach (Cannes) tijdens een galadiner voor meer dan 200 gasten uit de media en communicatiewereld.
Vredestein Ultrac Vorti
Het concept van de Ultrac Vorti film was een muziekvideo, gemaakt met een Google 360 graden camera, exclusieve muziek en een game, verkrijgbaar in de Apple store. Tussen de deelnemers waren ook merknamen als Porsche, Volvo, Shell en Deloitte. “Het voelt als een erkenning voor onze creatieve benadering”, aldus Apollo’s marketingman Bandi Vaczi. “Met de marketing voor een low interest en slow moving product moeten we anders zijn. Ons doel is om sexy over te komen.”
Klik hier voor de film.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.