Vaco: najaarscampagne was een succes
(Foto: Shutterstock)

Vaco: najaarscampagne was een succes

Vaco meldt dat zijn najaarscampagne succesvol is verlopen. Hiermee wilde de bandenbranchevereniging zijn dealerlocator onder de aandacht brengen.

Naar eigen zeggen had de campagne een bereik van 1,6 miljoen mensen. Hiervan hebben een half miljoen de clips ook echt bekeken. Verder vulden 9.000 deelnemers Vaco’s quiz in en maakten hiermee kans op een nieuwe set banden. De winnaar is niet bekendgemaakt, maar mag wel binnenkort bij een Vaco-bandenspecialist langskomen voor een nieuw setje. De vereniging is tevreden over de campagne omdat zijn dealerlocator overuren zou maken. “De deelnemers weten nu als geen ander dat de Vaco-bandenspecialist altijd voor hen klaar staat”, stelt de branchevereniging op zijn eigen site. De najaarscampagne op Facebook duurde van 10 december 2021 tot 15 januari 2022.

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.