Profile Tyrecenter neemt nieuwe stap in digitalisering

Profile Tyrecenter neemt nieuwe stap in digitalisering

Profile Tyrecenter gaat veel van haar bedrijfsuitingen digitaliseren.  Hiervoor heeft men het gebruik van de zogenaamde layar-app geïntegreerd binnen haar vestigingen.
Met de Layar-app kunnen alle drukwerk, logo’s en uitingen op de vestigingen worden gescand. Daarna wordt er direct naar de webshop of video geleid over een specifiek product of dienst. “Layar zorgt ervoor dat de consument direct de informatie krijgt, die men nodig heeft om tot de juiste aankoopkeuze te komen”, aldus Harm Nieboer, Directeur Profile Tyrecenter Nederland: “In een folder kunnen we niet alle informatie kwijt over banden of velgen. Door drukwerk via Layar aan onze website te koppelen is deze informatie wel snel te verkrijgen.”
Uitingen waarbij het Layar-logo is geplaatst kunnen worden gescand. Met de app wordt de consument direct doorgeleid naar de plek die is gelinkt aan de uiting; dit kan een video, webshop of contactinformatie zijn. Vervolgens verschijnen er buttons in het beeldscherm die zorgen voor extra informatie. De app voor het gebruik van Layar is gratis te downloaden in de Apple store en in de Android Market. Ook alle andere formules van The Alwaysbemobile Company maken gebruik van Layar.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.