Point S naar 290 verkooppunten in Noord-Amerika

Point S naar 290 verkooppunten in Noord-Amerika

Point S is gegroeid tot 290 verkooppunten in Canada en de Verenigde Staten. Dit heeft Fabien Bouquet, CEO van Point S international HQ & Point S North America, bekend gemaakt tijdens het eerste Point S jaarcongres op 1 en 2 juni in Quebec (Canada).

Naamswijziging
Deze groei komt voort uit de naamswijziging door de Canadese en Amerikaanse masterfranchees Unimax Group en Tire Factory Group van 290 verkooppunten. Zij verwachten tot het eind van dit jaar nog eens 60 vestigingen te veranderen in de naam en huisstijl van Point S.
De twee masterfrancisees beschikken over netwerken met in totaal 800 verkooppunten.

Marketing
Bouquet gaf aan dat het plan is om eind dit jaar op 350 verkooppunten te komen: “We zijn blij dat onze naam zo goed is vertegenwoordigd op het Noord-Amerikaanse continent.” Hij benadrukte dat dit mede het gevolg is van de goede marketing met als slagzin ‘No Stress, with Point S’.

Met dit aantal verkooppunten loopt Point S vóór op zijn doelstelling op dit continent. Bouquet benadrukte de doelstelling van Point S om in 2020 de derde onafhankelijke bandenketen te zijn in Amerika.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.