Nieuwe Aeolus campagne ‘Don’t buy Aeolus’

Nieuwe Aeolus campagne ‘Don’t buy Aeolus’

Aeolus is van start gegaan met de nieuwe campagne ‘Don’t buy Aeolus’. Dit laat importeur Heuver Bandengroothandel weten.
Omdenken
Daarmee spoort de importeur haar klanten aan om te gaan omdenken dankzij de campagne. “Daarom doet Aeolus het graag net even anders dan anderen”, aldus Aeolus. De Engelstalige campagne trekt eerst de aandacht door te zeggen “Don’t buy Aeolus”, waarna er vijf verschillende redenen worden genoemd: (1) if you like trouble, (2) if you like noise, (3) if you like rough rides, (4) if you like pumping gas en (5) if you like wasting money.
Daarna zegt Aelous aan de hand van vijf technische argumenten dat de truckbanden uit de NEO-serie onder alle omstandigheden wél voldoen aan de wensen/eisen van de klant en men daarom juist wél Aeolus moet kopen.
Overtuigen
Jeroen Vos, Productmanager Aeolus Truck, zegt met deze actie samen met de bandenhandel nieuwe klanten te willen overtuigen: “We hebben alle vertrouwen in de boodschap die we verkondigen met de actie, inclusief de vijf video’s die gemaakt zijn ter onderbouwing van de argumenten om juist wél voor Aeolus te kiezen. Natuurlijk bieden de cashbackactie en de twee jaar 100% garantie onze klanten extra veiligheid bij hun keuze voor Aeolus.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.