Kumho rolt partnerschap in Duits topvoetbal door
(Foto: Shutterstock)

Kumho rolt partnerschap in Duits topvoetbal door

Kumho is sinds 2019 sponsor van Bayer 04 Leverkusen en verlengt dit contract. Het Koreaanse bandenmerk blijft hierdoor verbonden met de Europa League-club en actief in de DFB-Pokal.

Als officiële premiumpartner krijgt Kumho advertentieruimte in de thuisbasis van de club, de Bay Arena.  Dit is onder meer terug te zien op tapijten met een 3D-logo bij de doelen en een aanwezigheid op de LED-borden. Een zogenaamd ‘Powerpack’ maakt het mogelijk om beide reclamepanelen tegelijk in te zetten. Hierdoor zien ze er als één ononderbroken advertentieruimte op het tv-scherm uit. Bovendien gaan de digitale wissel- en extra-tijdborden de Kumho-naam dragen. Deze moet ook terug te vinden zijn op de achterwanden van de mediaruimte, de gemengde zone, het gebied achter de wisselbank en beide clubbladen. Ook krijgt de teambus van de Duitse club Kumho-banden mee.

“Kumho is een bedrijf dat wereldwijd denkt en handelt, dus een sterke partner die past bij onze club en haar ambities. Ons enthousiasme voor Kumho blijft groeien, wat de perfecte basis is voor verdere samenwerking”, vertelt Fernando Carro, ceo van Bayer 04 Leverkusen, in een persbericht.

Samenwerking

De bandenfabrikant blijft de exclusieve mouwpartner van Leverkusen. Dit betekent dat het Kumho-logo op de linkermouw van de shirts te zien zal zijn. De eerste keer dat dit te zien was dit seizoen, was de wedstrijd van 7 augustus tegen Lokomotive Leipzig.

“Dankzij de sponsoring van Bayer 04 Leverkusen is de naamsbekendheid van ons bedrijf de afgelopen twee jaar toegenomen. Daarom besloten wij de samenwerking te verlengen. Bayer 04 Leverkusen is de perfecte partner voor ons, aangezien de club staat voor betrouwbaarheid, ambitie en internationaal prestige. Dit zijn belangrijke criteria in onze sportpartnerschappen. We zijn daarnaast ook een officiële partner van Tottenham Hotspur en zijn erg blij dat we nog een andere Europese topvoetbalclub kunnen sponsoren”, stelt Namhwa Cho, president van Kumho Europe.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.