James Autoservice krijgt nieuwe Corporate Identity

James Autoservice krijgt nieuwe Corporate Identity

James Autoservice introduceert in 2018 een geheel nieuwe Corporate Identity. Met deze nieuwe uitstraling wil de autoserviceketen ook aansluiting vinden in de particuliere markt.
Particuliere klanten
Tot nu toe heeft de James formule vooral bekendheid in de zakelijke markt. Maar volgens eigen zeggen zijn de betrouwbaarheid, deskundigheid en service voor particuliere klanten van even groot belang. Bij de nieuwe Corporate Identity hoort ook een nieuwe Pay-Off: ‘Het alternatief voor de dealer.’ Dankzij ruime ervaring met de zakelijke markt zegt James goed in staat te zijn om dezelfde service te bieden aan particuliere klanten.
25 vestigingen
Voor een goede herkenbaarheid bij de James vestigingen zal de nieuwe signing gefaseerd worden ingevoerd. Dit jaar zullen de eerste 25 vestigingen deze doorvoeren. Dit zal worden ondersteund met een landelijke marketingcampagnes. Deze zal zich richten op de zakelijke- en de particuliere markt.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.