Heuver gaat Aeolus programma verbreden

Heuver gaat Aeolus programma verbreden

Profile Tyrecenter HeuverHeuver Bandengroothandel gaat in 2013 het Aeolus programma verbreden. Men onderzoekt mogelijkheden van nieuwe markten en segmenten.
In 2013 krijgt Aeolus als huismerk veel aandacht. Belangrijk zijn volgens directeur Bertus Heuver het Tweede Leven concept, de heldere typebenamingen en snelle levering dankzij het distributiecentrum in Bayreuth. “In 2012 bleef het Aeolus-aandeel in de truckmarkt op peil. In de EM markt stond Aeolus als een huis. Onze positie in de landbouw sector consolideerden we. Sinds januari van dit jaar investeren we extra in een stevige upgrade van onze transportvoorwaarden, waardoor franco-levering veel sneller bereikt wordt. Verder blijven we werken aan uitbreiding van het gamma. We zijn volop in de slag om nieuwe, exclusieve dealerschappen voor onze afzetgebieden te realiseren.”
Volgens Heuver is 2013 kansrijk: “Investeren in de klant is de beste weg naar langdurige relaties. We maken onder andere de interne groothandelorganisatie krachtiger door te kiezen voor landenteams in binnen- en buitendienst. Met vaste contactpersonen, wat een nog transparantere afstemming met de klant oplevert.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.