Hankook verlengt sponsorcontract UEFA Europa League

Hankook verlengt sponsorcontract UEFA Europa League

Hankook verlengt het sponsorcontract met de UEFA Europa League met nog eens drie jaar tot het seizoen 2017/18. Dit heeft de bandenproducent bekend gemaakt.
Officiele partner
Hankook is sinds 2012 de officiële partner van het grootste voetbaltoernooi in Europa. Sinds Hankook in 2012 sponsor is geworden, is de naamsbekendheid in Europa – een van de belangrijkste regio’s – aanzienlijk gestegen. “Het sponsoren van sportevenementen is een integraal onderdeel van de regionale marketingstrategie van het bedrijf en heeft geleid tot een groei van naamsbekendheid van 13% en productbekendheid van 6% op de Europese markt.”
Naamsbekendheid
Hankook zegt de vruchten te plukken van de aanvullende naamsbekendheid zoals meer reclame-uitingen langs de velden in de stadions, reclameborden die zowel tijdens de interviews, als tijdens officiële UEFA-persconferenties de achtergrond vormen. De reclame-uitingen langs de velden zullen vanaf de groepswedstrijden tot aan de finale zichtbaar zijn.
192 teams uit 54 landen nemen elk jaar deel aan de UEFA Europa League, van de kwalificatiewedstrijden tot aan de finale. Vanaf de groepswedstrijden tot aan de finale wordt in 205 wedstrijden gestreden om de kampioen van één van Europa’s meest prestigieuze kampioenschappen te bepalen.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.