Hankook stelt kinderen centraal bij UEFA Europa League

Hankook stelt kinderen centraal bij UEFA Europa League

Hankook wil haar sponsoractiviteiten van de UEFA Europa League verder uitbreiden met het “Centre Circle Carrier program”. Het bedrijf wil kinderen, als onderdeel van de UEFA Europa League wedstrijden, laten deelnemen aan de ceremonie die aan de wedstrijd vooraf gaat.

Opening
De kinderen krijgen de mogelijkheid om deel te nemen aan de activiteiten, voorafgaand aan de wedstrijden in Brussel, Dortmund, Londen, Manchester, Istanbul en Sevilla. Zij mogen mee het veld op en bij de opening de grote ronde vlag naar de middencirkel dragen. Na de ceremonie kunnen zij in het stadion bij de wedstrijd zijn en hun favoriete club aanmoedigen.
Om deze kinderen te bereiken werkt het bedrijf samen met regionale en lokale scholen, liefdadigheidsinstellingen en sportorganisaties om zo haar betrokkenheid bij de komende wedstrijden verder uit te breiden.

Spanning
Het Center Circle-programma is een mogelijkheid voor Hankook om de spanning en opwinding van voetbal met de allerjongste fans te delen. In 2015 kondigde de bandenfabrikant aan dat zij haar sponsoractiviteiten als officiële partner van de UEFA Europa League, Europa’s grootste voetbalcompetitie voor professionele voetbalclubs, met nog eens 3 jaar heeft verlengd tot het einde van het seizoen 2017/18.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.