Hankook lanceert digitale campagne UEFA Europa League

Hankook lanceert digitale campagne UEFA Europa League

Hankook UefaHankook Tire lanceert een nieuwe digitale campagne voor de fans van voetbalteams in de UEFA Europa League, genaamd Hankook Tire Digital Fan Match.
Clubs steunen
Tot 27 mei roept het bedrijf voetbalfans op van de clubs die de kwartfinales van het seizoen 2014/15 hebben bereikt. Zij kunnen hun favoriete clubs steunen  op ’s werelds grootste portal voor voetbal, Goal.com, en via social media zoals Facebook en Instagram. De campagnewebsite zal de berichten verzamelen en vergelijken, om te zien welke team beschikt over de beste teamgeest en het meeste enthousiasme onder hun fans. Er zal tevens een loting plaatsvinden waarin vliegtickets, hotel vouchers en tickets voor de finale zullen worden weggegeven.
Marketing
Met de nieuwe digitale campagne wil Hankook Tire komen tot meer bekendheid. In het derde jaar als officiële partner van de UEFA Europa League, richt Hankook Tire zich op een verdere versterking van zijn merknaam binnen de Europese markt via sportactiviteiten.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.