Firestone start campagne onder jongeren

Firestone start campagne onder jongeren

FirestoneBridgestone gaat haar bandenmerk Firestone een nieuwe impuls geven met de organisatie van een Music Tour met muziekfestivals in verschillende Europese landen.
Jong van geest
Met deze Music Tour richt Firestone zich vooral op haar doelgroep met mensen die ‘jong van geest’ zijn. Firestone zal nadrukkelijk aanwezig zijn op de festivalterreinen, aangevoerd door een team van Firestone-roadies die gedurende de zomer kriskras door Europa zullen reizen mert een Firestone stand, borden, speciale attracties, activiteiten op parkeerplaatsen en campings. Dit alles wordt ondersteund door een pan-Europese social media campagne en promotie activiteiten in lokale markten.
Muziekfestivals
Firestone is sinds 1998 eigendom van Bridgestone. Men wil het bandenmerk opnieuw op de kaart zetten. Het Firestone Music Tour sponsorporgramma omvat grote muziekfestivals in Spanje, Duitsland, Polen, Frankrijk, Italie en het Verenigd Koninkrijk.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.